Praga

2017-10-29

Praga és la capital de la República Txeca. Té uns dos milions d'habitants i una superfície de poc menys de 500 quilòmetres quadrats. Cada any, prop de 7 milions de turistes visiten Praga, cosa que la converteix en una de les ciutats més visitades de Europa. Praga té una història d'onze segles fins avui, per tant, té molts monuments històrics.

Què m'agrada de Praga? M'agrada molt Praga, perquè hi ha una gran quantitat de llocs bonics i màgics i sempre hi ha alguna cosa nova per descobrir. No visito molt els típics llocs d'interès turístic a Praga, ja que hi ha una gran quantitat de turistes durant tot l'any i no m'agraden gaire els llocs plens de gent. Però tothom els ha de visitar com a mínim una vegada. Per exemple, el castell de Praga, el pont de Carles, el turó Vítkov, la paret de John Lennon, el rellotge astronòmic de Praga, Náplavka (la riba del riu), Petřín, la torre de la Pólvora, el teatre nacional, el museu nacional, la plaça de Venceslau o la torre Žižkov. El millor és visitar-los durant la setmana, potser el dimecres.

Avui us parlaré d'alguns dels meus llocs preferits on sempre torno. Encara no són llocs turístics clàssics.

El primer d'aquests llocs és el monument a Stalin a Letná. Personalment, m'agraden les vistes, perquè es pot contemplar tot Praga. Vaig aquí a qualsevol hora del dia. Aquest lloc és maco, tant de dia com de nit. És realment màgic, sempre m'omple d'energia. Em trobo a la vora de la via i puc llegir o escriure-hi. Jo ho compararia amb París des del Sagrat Cor o Barcelona des del Parc Güell (encara no l'he visitat, però crec que és com una imatge).


Secció de català del Departament de Llengües i Literatures Romàniques de la Universitat Masaryk
Optimitzat per Webnode Cookies
Fes la teva web gratuïtament! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Som-hi!